fbpx

TASUTA TARNE al 49 € ostukorvist

Orto uus etapp. E-pood oli alles esimene samm

Orto müügi- ja turundusjuht Reelika Rannamaa avaldab, millist tarbijakäitumist näeb ettevõte majanduslanguse taustal ning millised on ettevõtte järgmised strateegilised sammud.

Miks otsustas Orto liikuda e-kaubandusse?

Orto ambitsioon on kasvada ja e-kaubandus on loogiline järgmine samm, et olla oma klientidele lähemal. Täna on Orto kaubavalik saadaval kõigis suurimates jae- ja apteegikettides. Kaupluste lõikes ei ole aga kajastatud kogu Orto pakutavat sortimenti, sest kauplusel on õigus ise otsustada, millist kaupa ta riiulisse valib. E-poe eelis ongi kogu meie tootevalik. Kui eelmisel aastal ostsid tarbijad laias laastus kaks miljonit Orto toodet, siis e-poe avamisega on prognoos numbrit kasvatada, sest pakume kohalikul turul head hinna ja kvaliteedi suhet.

E-pood annab meile võimaluse ka tarbijatele kommunikeerida meie väärtuseid ning pakkuda klientidele eksklusiivselt uusi tooteid. Kui me oleme e-kaubanduses, siis meie teadlikkus tõuseb ka jaekaubanduses.

Milline on Orto ootus ja prognoos e-poe avamisega?

Meie ootus on tegelikult lihtne: soovime, et iga klient saaks tellida seda, mida ta vajab. On tõesti võimalik, et kliendi kodupoes ei ole enamus tooteid saadaval, aga e-poest saab tellida absoluutselt kõiki tooteid. Samuti on meil selge ootus, et tarbijal tekiks teadlikkus kogu meie sortimendist. Saame täna tagasisidet, et kuigi Orto sortimenti kuuluv kaubamärk Puhas Loodus on tuntud, siis avastatakse mõned tooted ikkagi esimest korda. Samuti on meie sortimendis palavalt armastatud Solar päikesekaitse sari, mida tihti ei seostata Ortoga.

Prognoosime kindlasti, et e-poe keskmine ostukorv on pigem suurem, kui väiksem, kuna võimaldame Eesti turul tõeliselt head hinna ja kvaliteedi suhet. Kliendil on võimalus tellida kõik tooted ühest kohast hea hinnaga, vajadusel ka planeerida pikemalt ette kogu pere vajadused ning teha suurem tellimus taskukohase hinnaga.

Kuidas näete tänases majanduslanguses tarbijakäitumist?

Tarbijakäitumine on hetkel ikkagi meie suunas positiivne. Meie praegune missioon ongi kodumaisele tarbijale keerulisel ajal toeks olla – klient ei pea alati kõrget hinda maksma, et saada head toodet. Tegelikult näeme täna, et keerulisel ajal on meie müügid tõusnud just tänu sellele, et tarbija vaatab hinda rohkem kui varem.

Milline on ettevõtte suund lähitulevikus?

Ortol on pikaajaline äristrateegia, mille praeguses etapis oligi eesmärgiks avada täisväärtuslik e-pood ning korrastada Orto kaubamärk. Oleme mõnda aega taustal toimetanud ka tooteportfelli korrastamise ning arendamisega.

Järgmisena on plaanis mitmeid kaubamärke uuendada, peagi tuleb turule uuenenud Puhas Loodus, mille üle oleme väga uhked. Samuti oleme turule toomas mitmeid uusi tooteid. E-pood annab võimaluse klientidele kõige esimesena uusi tooteid pakkuda, enne kui need jaekauplustesse müüki jõuavad. Pikemas plaanis on meil plaan arendada tooteid põhjamaisele nahale. Juba täna müüme sortimendis olevaid tooteid nii Soomes kui ka Baltikumis edasimüüjate kaudu.

Liitu meiega!

Orto uudiskirjaga liitudes: