Aeg, mil vabadus ja iseseisvus mekkisid teisiti. Aeg, mil kõigil Pauladel olid poisipead, maal elamine veel moes ja praktilisust viljeleti kui kuuendat meelt. Atlandi ookeani kohal lendas esimest korda naine, Veneetsias peeti esimene filmifestival ja siinsamas Eestis ajas Orto oma esimesi võrseid inimeste südametesse.
Toona sukeldusime pioneeridena nii tarbekaupade- kui kodukeemiatööstusesse, parfümeeria kui kosmeetika valdkonda. Kirjutasime end ajalukku legendaarsete pesuseepide ja -soodade, kingaviksi ja alumiinimumtuubidega. Ilmutasime meelekindlust, loomingulisust ja nutikaid lahendusi. Olime uhkusega igapäevaelu lahutamatud kaasteelised.
Tänaseks on maailm küll hoopis teist nägu, aga igatsus jätkusuutlike ja kestvate väärtuste järele üüratu. Pea sada aastat hiljem on Ortol endiselt au argipäevasangarina Sinu kõrval seista. Ikka vankumatu sihikindlusega, et ühendada kaasaegse ilumaailma tippteadmised ja kvaliteedistandardid ehteestlasliku pragmatismiga.
Orto peab oma 90 aasta pikkuseid kogemusi asendamatuks väärtuseks. Uue tehnoloogia, tootearenduse ning tõhustatud turunduskommunikatsiooni tulemusena on Orto kosmeetikaturul näohooldusvahendite osas turuliidrite hulgas, tõustes oma kvaliteetkosmeetikasarja abil turu esikolmikusse.
Orto väärtuseks on pikaajaliste kogemustega tootearenduskeskuse juhtivspetsialistid ning hea brändiideoloogia ja koos balansseeritud tooteportfelliga
Naturaalne tooraine on meie jaoks A ja O. Lisaks sellele, et tooraine valikul on üks suuremaid kriteeriume nende looduslik päritolu, arvestame ka sellega, et toormaterjali edasine töötlemine oleks vastutustundlik. Täiendame pidevalt oma toodete koostiseid ja tootmistehnoloogiat, et valmistada kõrge kvaliteediga keskkonda säästvaid tooteid.
Meie pakendid on maksimaalselt taaskasutatavad alates plastist tuubidest ja pudelitest kuni taaskasutatud papist hulgipakenditeni. Ühest komponendist koosnevad ja kergesti eraldatavad plastpakendid annavad võimaluse nende taaskasutamiseks ilma keerukaid tehnoloogiad kasutamata.
Aasta 1932, kust see kõik alguse sai. Suurejooneline sisenemine keemiatööstusesse ja parfümeeria valdkonda. Tundub põnev? Tule, nostalgitseme!
Ortos valmis esimene näokreem
Ettevõtte nimeks saab ORTO, mis tuleneb kreekakeelsest sõnast “orthos” (sirge, õige)
Ajale omaselt laiendas Orto tegevuste ulatust - ehitusjaoskond, alumiiniumtuubitsehh, klaasplastmööbli ja merepoide tootmine.
Müügile jõuab tänaseni sortimendis trooniv Takjašampoon
Orto kolib Ülemistesse ja alguse saavad mitmed uued tootegrupid nagu Plix sääsetõrjevahendid ja Solar päikesekaitsekreemid
Alguse saab apteegikomeetikasari Ortomed ja ilutooteid koondav Puhas Loodus
Orto kaasaegse tootmise, lao- ja büroohoone valmimine
Orto ja Puhas Loodus teevad uuenduskuuri